Învățătoarea condamnată revine la clasă. „Copilul meu e cu psihicul la pământ”
Tatăl unui băiețel din clasa Monicăi Chiorean, a primit, cu o zi înainte, un telefon. „Mă sună profesoara de instrument și îmi zice: Domnul Neacșu, să aveți grijă de copil, că eu nu am putut să îmi țin azi ora de instrument cu el. E cu psihicul la pământ. Cu moralul la pământ, copil de opt ani. Toată ora de pian a fost foarte trist. Era dărâmat. Asta s-a întâmplat în momentul în care fosta învățătoare le-a spus că nu mai vine și că Monica Chiorean se întoarce. Dacă ați avea copilul în clasa în care îl am eu copilul, credeți-mă că v-ar durea în adâncul inimii.”
În înregistrările de anul trecut, apare o discuție cu cealaltă învățătoare și ea spune:
Uite și la părinții ăștia, și-au adus boii la școală și vor să îi fac genii.

republica

Leave a Reply

