Iadul din şcoli
„A zis doamna că dacă nu avem cruciuliţă la gât vine diavolul la geam şi păţim lucruri rele”. Am întrebat-o pe profesoara de religie cum şi-a permis să le spună aşa ceva copiilor. A răspuns că nu a făcut nimic greşit. I-am spus că a încălcat mai multe legi. Profesoara de religie mi-a zis că nu o interesează legile, ci doar ceea ce îi spune Maria Fecioara. „Eu vorbesc în fiecare seară cu Maria Fecioara şi dacă nu mi-a spus că greşesc nu mă interesează ce îmi spuneţi sau ce scrie în legi”.
Adevărul

Leave a Reply

