“Fetița mea a ajuns la Urgențe din cauza învățătoarei Monica Chiorean”
Sorin Gherman are o copilă cuminte, pasionată de pian, care a ajuns să nu mai vrea să meargă la școală, să strige singură în cameră și să ajungă la Urgențe din cauza comportamentului dăscăliței. Ea și încă un coleg învață acum la alte școli, retrași de părinții șocați, iar acum aceștia sunt uimiți de indiferența autorităților față de abuzul evident.
“Într-o seara, am auzit zgomote la ea in cameră, credeam că e cu mama și sora ei, dar era singură. Ulterior mi-am dat seama că se juca la tablă și repeta scene de la școală, cu învățătoarea care strigă.”
“Conducerea școlii ne-a pus în vedere că am încălcat regulamentul școlar în care noi am făcut inregistrări ilegale. Chiar și la ședința cu părinții, în loc să analizeze gravitatea faptelor, am fost noi acuzați că am fi făcut o ilegalitate. Am consultat și noi un avocat și am aflat că nu e nimic ilegal, atâta timp cât reportofonul era în ghiozdanul fetiței, nu s-a instalat nici un sistem audio în școală.”
Ziar de Cluj

Leave a Reply

