Directoarea singurei şcoli din Capitală cu cabinet de religie: Nu spunem “Să ne ajute Darwin”
Spun «Doamne, ajută-mă!», niciodată «Pitagora, ajută-mă!», «Platon, ajută-mă». De ce nu spunem «Să ne ajute Darwin!» şi spunem «Să ne ajute Dumnezeu!»?
Dacă ar dispărea orele de religie, m-aş simţi rău, deoarece în timpul orei de religie ne putem exprima opinia. La ora de religie vorbim nu numai despre credinţă şi Dumnezeu, ci şi despre iubirea de patrie.
Dacă n-ar mai exista orele de religie şi doamna care ne predă atât de frumos şi ne mângâie sufletele, am fi foarte dezamăgiţi şi nu am mai învăţa şi lucruri despre viaţă, despre bunul comportament şi despre cum să-i ajutăm pe ceilalţi. O iubim mult pe doamna de religie, care are un suflet bun, este frumoasă şi inteligentă, blândă şi ştie cum să ne facă să înţelegem viaţa, să fim civilizaţi, şi să ne capteze atenţia cu poveştile frumoase pe care ni le spune cu atâta calm şi drag.
Mediafax

Leave a Reply

