Copile, mergi și fură un portofel, e spre binele tău!
Toți părinții cu care am mai stat de vorbă și mi-au recunoscut că le cumpără parfumuri, gentuțe și alte atenții costisitoare învățătoarelor mi-au explicat că o fac “pentru binele copilului”. Mi se pare foarte aiurea argumentul ăsta, mă iertați. În ce fel e pentru binele copilului? Ca să ia note mai mari? Păi, de ce nu-l învățați, în cazul ăsta, să fure și portofele? Ar fi spre binele lui, că ar avea cu ce să-și cumpere jucăriile visate.
simonatache.ro

Leave a Reply

